• Praktisk information

    -

    læs mere
  • Ferie & lukkedage

    Klinikken holder lukket følgende dage: 27.12.17, 28.12.17 og 29.12.17   Ved behov for akut lægehjælp i ovennævnte perioder kontaktes vikarierende læge. Telefonnummer hertil oplyses på vores telefonsvarer.

    læs mere
  • Vaccinationer

    læs mere
  • Brugeroprettelse

    Tryk på “SELVBETJENING” i menuen til højre. Herefter kommer du videre til klinikkens e-portal Første gang du besøger e-portalen, skal du oprettes som bruger. Brugeroprettelsen sker ved at trykke på “Opret mig som bruger” under teksten til højre for cpr nummer boksen. Under brugeroprettelsen skal du udfylde en række oplysninger om dig selv, det er Continue Reading

    læs mere
  • Selvbetjening

    Læs nærmere her

    læs mere

Kom gerne til åben konsultation uden forudgående aftale i tidsrummet 10 – 12.

Klinikken er lukket på grund af ferie den 31/10 samt  i perioden den  22/12 – 30/12 – begge dage incl.

Ved behov for lægehjælp, der ikke kan udsættes kontaktes vikarierende læge.

Navn og telefonnummer på denne oplyses på telefonsvareren.

 Klinikkens åbningstider : Mandag, tirsdag og torsdag: 08-15 (tirsdag efter aftale til kl. 17) Onsdag og Fredag: 08-12

Ved telefonisk henvendelse onsdage og fredage i tidsrummet 12 – 15  og alle hverdage  i tidsrummet kl. 15 – 16 henvises som regel til anden lægeklinik. Telefonnummeret oplyses på vores telefonsvarer den pågældende dag.Efter kl. 16, i weekender samt på helligdage henvises til Lægevagten på telefon 7011 3131

Benyt gerne selvbetjeningsportalen www.banetoften28.dk ved bestilling af fast medicin, tidsbestilling samt ved spørgsmål til lægen.Lægerne har telefontid i tidsrummet 08-09 samt 12-12.30. Telefontiden er fortrinsvis for de personer, der ikke er i stand til at benytte selvbetjeningsportalen på grund af mangel på computer og for dem der ikke kan benytte åben konsultation i tidsrummet 10-12. Ved opkald udenfor telefontiden beskriver telefonsvareren, hvorledes du får kontakt med læge, hvis henvendelsen ikke kan udsættes til næste telefontid.

Ved ankomst

Du bedes venligst registrere dig med sundhedskortet i kortlæser-terminalen, inden du tager plads i venteværelset.

Dette letter vores arbejdsgang og sikrer korrekt afregning til Sygesikringen.

Medbring venligst altid dit sundhedskort,  når du henvender dig i klinikken. Den elektroniske udgave kan anvendes i klinikken.

Hvis du har mistet dit sundhedskort, eller det er gået i stykker, kan du bestille et nyt  hos din kommune .

Konsultation
Konsultation efter aftale: Tid kan bestilles via hjemmesiden under “Selvbetjening” eller via telefonisk aftale med lægen.

Der er normalt afsat 10 min. pr. patient med mindre andet er aftalt med lægen.

Inden for den tid  foretages samtale,  undersøgelse, konklusion, behandling samt eventuelt receptudfærdigelse, henvisninger etc.

Der kan forekomme ventetid ved alle tider, da der kan optræde akutte problemer, der er nødt til at blive opprioriteret.
Vi vil gerne at du i forbindelse med tidsbestilling oplyser hvilket emne, det drejer sig om. Hvis du har flere emner bedes du oplyse dette samt nævne dem i forbindelse med konsultationens start,  således at vi kan planlægge tidsforbruget til  de enkelte emner.

Grundet overenskomsten med Danske Regioner honoreres klinikken for én patientkonsultation pr. dag.

Sygebesøg
Disse køres ved særligt behov og efter aftale.

Privatlivspolitik:

Klinikken efterlever databeskyttelsesforordningens krav i relation til oplysninger.